متین معارفی – درگیر

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات وب
آمار
تبلیغات
با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان
متین معارفی – درگیر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای متین معارفی به نام درگیر

DOWNLOAD 320

DOWNLOAD 128

 

مـتــن تـرانـه:

تو درگیری با من اینو بدون

تو میمیری بدون من ، اینو بخون

زمزمه ی ذهنت بکن عشق منی

نمی تونی از منو دل ، دل بکنی

باور کن عشق من ، عاشق تو میمونم

حتی اگه نباشی ، وابستت میمونم

 

دستای من سرده اما قلبــــــت گرمه

با نبود عشقت هر روز من درده

هر روز من درده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب: Dargir, Matin moarefi, Matin Moarefi Dargir, آهنگ جدید درگیر, آهنگ جدید متین معارفی, آهنگ جدید متین معارفی درگیر, دانلود آهنگ جدید درگیر, دانلود آهنگ جدید متین معارفی, دانلود آهنگ جدید متین معارفی درگیر, درگیر, متین معارفی, متین معارفی درگیر,

با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان

مطالب تصادفی
ورود کاربران
لینکدونی
آرشیو مطالب
مترجم وب